Creativity can save the world
Tallinna Regionaalhaigla doonorkampaania sai sõnumiks “VERI GOOD” eesmärk oli kommunikeerida just nooremale generatsioonile headust. Headust, mis inimestes endis olemas on ning headust, mida nad saavad doonorina teistele edasi anda. Toetava ideena kasutasime sõnumeid Veri aitab, veri päästab, veri teeb head. Ole veri good!
Viru Keskus on alati toetanud ja propageerinud kultuuri ning pannud inimesi süvenema. Tõime kunstiajaloo ühe oluliseima Eesti kunstniku tänapäeva ja tähistasime sellega nii Eesti Kunstimuuseumi sajandat juubelit kui ka Viru Keskuse asukohta Ants Laikmaa tänaval.
Inspira on kodumaine telekanal, mis toob inspiratsiooni suurest maailmast käegakatsutavasse lähedusse ja võimaldab elada just selle kõige keskel, igapäev. Tabame momenti, kui innustav saade vallandab meis inspiratsioonipahvaka.
Autentne ja aus sotsiaalmeedia kampaania, mille peamine eesmärk on samastumine ja usaldus. Isiklikud arvamusliidrite edulood ja väärtustepõhine lähenemine.
FIT proteiinijogurtid said uue taaskasutatavast materjalist pakendid, mis on sama kasulikud keskkonnale, kui sportimine inimesele. Fit on fit!
Keerulistes olukordades ja keerulistel aegadel tuleb olla loov ja loominguline. Moeseeria FIBIT on loodud toomaks inimeste teadvusesse värskete ja moodsate uue hooaja kollektsioonide saabumist moekeskusesse – Viru Keskusesse.
"Runbjarn" or "Ruhnu Bear" is a historical Ruhnu wooden ship. On the one hand the r ustic ship offers the opportunity to live the life of a real sailor-man named “Merekaru” like they lived a century ago. On the other hand people. The logo brings these two sides together, using the historic seafaring symbol of the anchor and the teddy bear's face, united into one.
Kampaania „Septembris ei joo“ on olnud TAI korraldada juba 2017 aastast, siis üldsus on sellega harjunud, et taas see tuleb. Kuidas aga ühiskonda üllatada, nii et see muutuks aktuaalseks, teemad kõnetaksid ning saaks tähelepanu. Tuli leida uus fookus, teemad ja kõneisikud. Seda tõestas üle 40ne tasuta meediakajastuse.
Tõelise lihasõbra jaoks on Rannarootsi valikus olemas kõik toidud. Vahepalast magustoiduni ja pearoast õhtuooteni.
Olid nulli otsas, kui pauk käis? Siis sinu raha lihtsalt kadus. Ära istu nulli otsas.
Me tahame öelda Rootsi ja Soome turistidele, et neil on hea maitse. Nagu Eesti toidul. Sõnum ja kontseptsioon, mis trigerdab mitu erinevat aistingut, teeb tarbijale komplimendi ja tekitab isu.
Tradehouse viis 20. juubeliaasta puhul läbi muljetavaldava auhinnagala, kus tunnustati Eesti ilumaailma tegijaid. Teaser kutse saadeti päris peeglina, mille saab ka hiljem kasutusele võtta. Kutsel on sees Tradehouse’i uue CVI kohane tekst peegelpildis: Uudishimu on alati moes! Save the date 11.11.22
SEB #maisic kampaania tõi brändi gen-Z sihtgrupile lähemale läbi ühiste jagatud väärtuste. Keskendusime keskkonnale, vaimsele tervisele ja võrdsusele ning kutsusime üles asju isiklikult võtma, kui need korda lähevad. Teadlik tarbimine on sisenenud pangandusse ja noor, kes hoolib maailmast ning oma rahaasjadest, saab teadlikult valida selle eest seisva panga.
Work in Estonia eesmärk on kutsuda välistalente Eesti tehnoloogiasektorisse tööle. Kõnetasime sihtgruppi valentinipäeval nende armastuse keeles ja liitsime reaalteadused romantiliselt pehmete sõnumitega. Sündis postitus, mis tõi esile Eesti kui sihtriigi tugevused ning kutsus üles oma suhet tööriigiga parandama. Partnerit tasub hoolega valida, sest hea suhe annab elule värvi.
Riigi Tugiteenuste Keskuse üheks ülesandeks on Euroopa Liidu toetuste jagamine. Tegemist on noortele suunatud sotsiaalmeedia klipiga, mille eesmärk oli selgitada, kui palju projekte on saanud teoks tänu EL-i toetustele.
Sügiskampaaniaks tehti iga Viru Keskuse sissepääsu jaoks 4 erinevat visuaali, mis vastavad just selle sissepääsu juurde viivale ülekäigurajale.
100 sünnipäeva puhul sai NURR-ist esimene kosmoses testitud šokolaad. Kosmosereisile elas kaasa üle 15000 inimese.
Kuidas värvata IT-talente Eestisse siis kui piirid on kinni ja terve elu on pausile pandud? Kuidas olla nähtav IT-talendile, kes igapäevaselt saab mitmeid tööpakkumisi? Läbi samastumise, siiruse ja eestlasliku eneseiroonia positsioneerisime Work in Estonia ehk Eesti tööandja brändi ümber.
Eesmärgiks oli tutvustada nii eesti kultuuri kui ka häid põhjusi Eestisse reisida, kaasates võimalikult palju osalejaid, kes tantsiks Eesti erinevates kaunites kohtades.
Janssen soovis tänada ja innustada oma töötajaid erilise kingitusega. Karpi avades ootas ees aga üllatus – katkine kauss. Jaapanis on uskumus, et kui miski puruneb, on tal ajalugu ja see muudab selle veel ilusamaks ja unikaalsemaks. Ka meie saame otsustada maalida oma võitlused kullaga. Me kõik saame olla Kintsugi. Üheskoos saame murda depressiooni, et tükk tüki haaval, tooks killud jälle õnne.
SEB alustas esimese Eesti pangana plastikkaartide asendamist loodussõbralike alternatiividega. Piloodina on ISIC kaart nüüd maisist. MAIS + ISIC = MAISIC
Klipp võeti üles esimese laine haripunktis, mil tutvusime uudsete rutiinide ja omapäradega. Kõigega on võimalik harjuda, aga aeglane internetiühendus ei pea olema üks neist.