Creativity can save the world

Suurim Julgus

Kampaania eesmärk oli kutsuda noori üles märkama ja takistama küberkiusamist. Dramatiseerimise asemel näitasime noorukeid, kes oma üllatuseks kohtusid täiesti võõra inimesega, kes on kommentaariumis nende kaitseks välja astunud.

Väljapääs

Eesmärk oli teha reklaam, mis jääb meestele märkamatuks ja tõmbab ainult naiste tähelepanu ning läbi selle sisendada julgustust ja teadmist, et abi saab otsida diskreetselt.

Veri Good

Tallinna Regionaalhaigla doonorkampaania sai sõnumiks “VERI GOOD” eesmärk oli kommunikeerida just nooremale generatsioonile headust. Headust, mis inimestes endis olemas on ning headust, mida nad saavad doonorina teistele edasi anda. Toetava ideena kasutasime sõnumeid Veri aitab, veri päästab, veri teeb head. Ole veri good!

Laikmaa

Viru Keskus on alati toetanud ja propageerinud kultuuri ning pannud inimesi süvenema. Tõime kunstiajaloo ühe oluliseima Eesti kunstniku tänapäeva ja tähistasime sellega nii Eesti Kunstimuuseumi sajandat juubelit kui ka Viru Keskuse asukohta Ants Laikmaa tänaval.

Inspiratsiooni keskel

Inspira on kodumaine telekanal, mis toob inspiratsiooni suurest maailmast käegakatsutavasse lähedusse ja võimaldab elada just selle kõige keskel, igapäev. Tabame momenti, kui innustav saade vallandab meis inspiratsioonipahvaka.

Zero Regrets

Autentne ja aus sotsiaalmeedia kampaania, mille peamine eesmärk on samastumine ja usaldus. Isiklikud arvamusliidrite edulood ja väärtustepõhine lähenemine.

FIT! Visuals

FIT proteiinijogurtid said uue taaskasutatavast materjalist pakendid, mis on sama kasulikud keskkonnale, kui sportimine inimesele. Fit on fit!

Loovmood

Keerulistes olukordades ja keerulistel aegadel tuleb olla loov ja loominguline. Moeseeria FIBIT on loodud toomaks inimeste teadvusesse värskete ja moodsate uue hooaja kollektsioonide saabumist moekeskusesse – Viru Keskusesse.

Ruhnu Karu rebränding

“Runbjarn” or “Ruhnu Bear” is a historical Ruhnu wooden ship. On the one hand the r ustic ship offers the opportunity to live the life of a real sailor-man named “Merekaru” like they lived a century ago. On the other hand people. The logo brings these two sides together, using the historic seafaring symbol of the anchor and the teddy bear’s face, united into one.