Work in Estonia – How to Life

Work in Estonia kampaania tutvustab Eesti töö- ja elukeskkonda ajal, kui tööpakkumisi on vähe ja siia päriselt tööle tulla on raske. Eesmärk on kasvatada nõudlust ja huvi Eesti vastu ja valmistada välismaa spetsialiste vaimselt ette, et nad oleksid võimaluse avanedes kolimiseks valmis. Meelelahutusliku ja inimliku lähenemise tagab karakter Steve, kes tutvustab meie brändisaadikuna humoorikalt, milline siinne eluolu on.

Ninja Casino – Ninjatüdruk

Ninja Casino telereklaam tutvustab vaatajale uhiuut ümberkujundatud Ninja Casino maskotti – Ninjatüdrukut.
Ning ägedat, värvilist, elavat ja märulirohket maailma, milles ta elab.

Work in Estonia – 4 elementi

Tutvustame Eestit läbi emotsionaalsema, müstilise poole ehk läbi nelja elemendi – õhk, tuli, vesi, maa. Eestis on kõigel oma lugu – puud, paigad, ojad “räägivad” ja me oleme läbi ajaloo neid kuulanud. Sest loodus teab, mida meie hing vajab. Heli, kaadrid, tunded – kõik seotud ühe elemendiga. Looduse ning elamuste jõud on kampaanias ärganud ellu läbi kaadrite rohke montaaži ja spetsiaalselt loodud helimaailma.

Visit Estonia – Naudi üritusi eestlase tempos

Lätlased armastavad anekdoote eestlastest. Eesti sündmuste tutvustamiseks said suuremad üritused omale isiklikud aeglase eestlase anekdoodid. Kampaania alguses postitasid tuntud lätlased oma sotsiaalmeedia kontodel uusi anekdoote, mis said ka teenitud meediat. “Naudi üritusi eestlase tempos” reklaamides aitasid Läti arvamusliidrid oma erialaga seotud ürituste anekdoodid massideni viia.

Mehka – Stihlselt suvesse

Kes ütles, et Eesti mehel pole Stihli? On küll, kuid Stihli saab vaid väga valitud butiikidest. Õnneks toob Mehka Stihli igasse eestimaa nurka. Mehka kampaania kõigile Stihli masinatele ja tööriistadele on tõestuseks, et stiilsus on kättesaadav igale mehele.

Visit Estonia – Buss

Teistest turismiturgudest eristumiseks lubasime soomlastele nii ainulaadselt tuttavat kogemust, et nad imestaksid, kas nad on sattunud paralleeluniversumisse.

Kutsusime neid külastama Eesti üritusi vägagi tuttaval moel. Selgus et, meie DNA on väga sarnane, mis tähendab, et Eestis tunneksid soomlased end just nagu kodus. Huumorivõtmes keskendus kampaania “Buss” täpselt nendele elementidele, mis loovad õige koduse hõngu ja tunde.

NURR – Kingitus võiks mahtuda ümbrikusse

Sünnipäevade, pulmade ja muude ürituste kutsetel on tihti lihtne tekst: “Kingitus võiks mahtuda ümbrikusse”. Tegime kingitusele pakendi, mida kõik ihkavad. Ümbrik, kuhu mahub parim kingitus ehk šokolaad. Ümbriku sai kaasa haarata Kalevi poest. Tekstid ümbrikul pakkusid vastuseid levinud küsimustele: Kas ümbrik on piisavalt paks ja ega ümbrik liiga igav kingitus pole?

Mehka – Reidi tee ummik

Reidi tee suvised ummikud on igal tallinlasel pinnuks silmas. Kes autoga, see istub rivis, kes rattaga, see on võidumees. Tegime Mehkale GASGAS elektriratastele toreda välireklaami. Maksimaalse nähtavuse saavutamiseks tuleb outdoori reklaamid ikka liikuma panna! Nii ajaski liikuv reklaamtreiler tipptundidel ummikuid taga.

Visit Estonia – OktoberEst

Kuidas madalhooajal, väikese eelarvega sakslasi Eestisse meelitada?

Lahendus: reageeri kiirelt õiges kohas. Märkasime unikaalset võimalust ja näitasime Münchenis Oktoberfesti ajal just seda reklaami. Üritust külastab 7.2 miljonit inimest ja seal juuakse 6.5 miljonit liitrit laager õlut. Meil võib laagreid teha puutumata looduses lõputult. Kui vaja peale pummeldamist vaimu ja keha turgutada, tule Eestisse.

Tanker – Väikesest pruulikojast

2022 aasta kevadeks oli Tanker valmis sisenema mainstream õllede segmenti. Erinevalt teistest suurtest tehastest on Tankeri uus tehas välja kasvanud väikesest pruulikojast. Jutustasime Tankeri loo läbi tema asutaja väärtushinnangute ja tõekspidamiste. Klipi jooksul on näidatud Tankeri arengut köögist suure pruulikojani ühe pika zoomi läbi.