Creativity can save the world

Visit Estonia-Soome vanasõnad

Kampaania eesmärk oli kutsuda soomlasi külastama Eesti üritusi ja sündmusi.

Soomes töötab väga hästi, kui reklaamime Eestit läbi meie sarnasuste. Kampaania sisendiks sai teadmine, et nii nagu meil, on ka soomlastel väga olulisel kohal vanasõnad ja ütlused. Need ütlused on kultuuri selgroog, sest pakuvad võimalust oma mõtteid väljendada ilma liigselt pealetükkimata.

Ütlustest said meie sloganid, et saaksime sõnumi edastada ust ilma, et tunduksime pealetükkivad. Aga väikese muudatusega! Muutsime mõned sõnad, et ütlused räägiksid üritustest. Juhtumisi oli kampaania eelsel ajal Nublu Soomet esindamas Eurovisioonil, seega oli ta ideaalne inimene sõnumi edastajaks läbi Soomlasele tuttava karakteri.

Visit Estonia- “Smorgasbord”

Kampaania eesmärk oli tutvustada rootslastele Eesti toidukultuuri ja põnevaid toiduelamusi. Rõhuasetus oli Skandinaavia hõngul ning restoranide rohkusel ja eripäradel.

Kampaania aluseks sai rootslaste termin “Smorgasbord”. Smorgasbord on kasutusel nii toidu kontekstis (kui on palju erinevaid toite ja roogasid koos), aga sellel on ka laiem tähendus. Nimelt tähendab see rootslaste mõistes laia valikut “midagi”; palju erinevaid võimalusi mugavalt koos.

Läbi selle termini ja loovlahenduse kommunikeerisime Eesti kompaktsust ja ligipääsetavust ning andsime mõista, et terve Eesti on justkui üks suur smorgasbord, kus kõik head maitsed on koos (ja üksteise lähedal). Ehk meil on lihtne kogeda palju suurepäraseid maitseelamusi.

Work in Estonia – Time Travel

Work in Estonia väärtuspakkumine oli seotud nostalgilise tundega, millest sai mitmekihilise integreeritud kampaania alus. Meelelahutuslik ja kaasahaarav sisu, mis köidab ja motiveerib üheaegselt, tekitades positiivse meeleolu. Work in Estonia “Time Travel” kampaania eesmärk oli pakkuda meelelahutust, olla huvitav ja meeldejääv oma sihtrühmale.

Visit Estonia – Spaflix

Tahtsime näidata, et Eesti spaa on Eesti looduse loomulik pikendus ning teha seda kinematograafilisel moel. Spaflix kampaania eesmärk on tutvustada Eesti spaahotelle Soomes, Rootsis ja Norras võimalikult lõõgastaval ja visuaalselt meeldival moel, et reklaam ise tekitaks tunde, et oled spaahotellis, mitte Facebooki feedis.

Mehka – Jõulukampaania keset suve

Mehka printreklaami järgi võib arvata küll, et nii, kui jaanid läbi saavad, hakkab eestlane jõule ootama.
Mehka reklaamkampaania leidis aset vahetult pärast jaanipäeva. Sest rege rautad suvel ja talvetehnikatki on mõistlik just jaanipäevaajal soetada.

Mehka – Kõik puhuvad

Aktsioon “Kõik puhuvad” muudab liikluse Eesti teedel turvalisemaks. Libedatel lehtedel ei saa autoga pidama, ei naelrehvide, lamellide ega isegi mugavate sügisjalatsitega mitte. Mehka lehepuhurite kampaania “Kõik puhuvad” toob teemale väikese sõnamänguga tähelepanu ning kutsub soetama lehepuhurit, et mugavalt ja turvaliselt tänavad puhtaks saada.

e-Residency – Global Awareness Campaign

e-Residency awareness campaign goal was to develop and launch integrated marketing communication platform to lead new potential e-Residents through a seamless customer journey from introduction of e-Residency value proposition and practical benefits, to educational and inspiring how-to video in a format of personal storytelling.

*

e-residentsuse teavituskampaania eesmärk oli välja töötada ja käivitada integreeritud turunduskommunikatsiooni platvorm, et juhtida uusi potentsiaalseid e-residente isikliku jutuvestmise formaadis läbi sujuva klienditeekonna. Alates e-residentsuse väärtuspakkumise ja praktiliste hüvede tutvustamisest kuni hariva ja inspireeriva õpetusvideoni.

OlyBet – Kõik on mängus

OlyBeti telereklaam “Kõik on mängus” näitab täpselt, millest koosneb sport!
Oskustest, järjepidevusest, õnnest ja loomulikult põnevusest. Isegi kui sa ei ole profisportlane, saad sellest kõigest osa. Et neid emotsioone autentselt klippi saada, oli ainus võimalus tuua päriselt mängu oskus, õnn, põnevus… ja väga palju kannatlikust. Kuna võttepäeva iga ületund tähendab suurt kulu, siis läksime sellele vastu usuga, et vast ei ürita me midagi võimatut.

Tervise Arengu Instituut – Seksiga eksimine

Oma partnereid ja enda valikuid usaldatakse, aga oma eksi eksi ekse mitte. Keskmisel eestlasel on elu jooksul 5 partnerit, kellel oma korda on samuti viis partnerit. Kui oletada, et keskmiselt olid esimese partneri jaoks esimene, teise jaoks teine jne… Siis oli viiel otsesel partneril 15 partnerit jne… 5+15+45+135=200. Seega on keskmisel eestlasel väga palju eksi eksi eksi ekse ja eksimisvõimalusi. Tervisearengu instituudi kampaania suunab inimesi oma tervist kontrollima ja HIV-testi tegema.