Creativity can save the world

Work in Estonia – Time Travel

Work in Estonia väärtuspakkumine oli seotud nostalgilise tundega, millest sai mitmekihilise integreeritud kampaania alus. Meelelahutuslik ja kaasahaarav sisu, mis köidab ja motiveerib üheaegselt, tekitades positiivse meeleolu. Work in Estonia “Time Travel” kampaania eesmärk oli pakkuda meelelahutust, olla huvitav ja meeldejääv oma sihtrühmale.

Visit Estonia – Spaflix

Tahtsime näidata, et Eesti spaa on Eesti looduse loomulik pikendus ning teha seda kinematograafilisel moel. Spaflix kampaania eesmärk on tutvustada Eesti spaahotelle Soomes, Rootsis ja Norras võimalikult lõõgastaval ja visuaalselt meeldival moel, et reklaam ise tekitaks tunde, et oled spaahotellis, mitte Facebooki feedis.

Mehka – Jõulukampaania keset suve

Mehka printreklaami järgi võib arvata küll, et nii, kui jaanid läbi saavad, hakkab eestlane jõule ootama.
Mehka reklaamkampaania leidis aset vahetult pärast jaanipäeva. Sest rege rautad suvel ja talvetehnikatki on mõistlik just jaanipäevaajal soetada.

Mehka – Kõik puhuvad

Aktsioon “Kõik puhuvad” muudab liikluse Eesti teedel turvalisemaks. Libedatel lehtedel ei saa autoga pidama, ei naelrehvide, lamellide ega isegi mugavate sügisjalatsitega mitte. Mehka lehepuhurite kampaania “Kõik puhuvad” toob teemale väikese sõnamänguga tähelepanu ning kutsub soetama lehepuhurit, et mugavalt ja turvaliselt tänavad puhtaks saada.

e-Residency – Global Awareness Campaign

e-Residency awareness campaign goal was to develop and launch integrated marketing communication platform to lead new potential e-Residents through a seamless customer journey from introduction of e-Residency value proposition and practical benefits, to educational and inspiring how-to video in a format of personal storytelling.

*

e-residentsuse teavituskampaania eesmärk oli välja töötada ja käivitada integreeritud turunduskommunikatsiooni platvorm, et juhtida uusi potentsiaalseid e-residente isikliku jutuvestmise formaadis läbi sujuva klienditeekonna. Alates e-residentsuse väärtuspakkumise ja praktiliste hüvede tutvustamisest kuni hariva ja inspireeriva õpetusvideoni.

OlyBet – Kõik on mängus

OlyBeti telereklaam “Kõik on mängus” näitab täpselt, millest koosneb sport!
Oskustest, järjepidevusest, õnnest ja loomulikult põnevusest. Isegi kui sa ei ole profisportlane, saad sellest kõigest osa. Et neid emotsioone autentselt klippi saada, oli ainus võimalus tuua päriselt mängu oskus, õnn, põnevus… ja väga palju kannatlikust. Kuna võttepäeva iga ületund tähendab suurt kulu, siis läksime sellele vastu usuga, et vast ei ürita me midagi võimatut.

Tervise Arengu Instituut – Seksiga eksimine

Oma partnereid ja enda valikuid usaldatakse, aga oma eksi eksi ekse mitte. Keskmisel eestlasel on elu jooksul 5 partnerit, kellel oma korda on samuti viis partnerit. Kui oletada, et keskmiselt olid esimese partneri jaoks esimene, teise jaoks teine jne… Siis oli viiel otsesel partneril 15 partnerit jne… 5+15+45+135=200. Seega on keskmisel eestlasel väga palju eksi eksi eksi ekse ja eksimisvõimalusi. Tervisearengu instituudi kampaania suunab inimesi oma tervist kontrollima ja HIV-testi tegema.

Work in Estonia – How to Life

Work in Estonia kampaania tutvustab Eesti töö- ja elukeskkonda ajal, kui tööpakkumisi on vähe ja siia päriselt tööle tulla on raske. Eesmärk on kasvatada nõudlust ja huvi Eesti vastu ja valmistada välismaa spetsialiste vaimselt ette, et nad oleksid võimaluse avanedes kolimiseks valmis. Meelelahutusliku ja inimliku lähenemise tagab karakter Steve, kes tutvustab meie brändisaadikuna humoorikalt, milline siinne eluolu on.

Ninja Casino – Ninjatüdruk

Ninja Casino telereklaam tutvustab vaatajale uhiuut ümberkujundatud Ninja Casino maskotti – Ninjatüdrukut.
Ning ägedat, värvilist, elavat ja märulirohket maailma, milles ta elab.