Creativity can save the world

Septembris ei joo

Kampaania „Septembris ei joo“ on olnud TAI korraldada juba 2017 aastast, siis üldsus on sellega harjunud, et taas see tuleb. Kuidas aga ühiskonda üllatada, nii et see muutuks aktuaalseks, teemad kõnetaksid ning saaks tähelepanu. Tuli leida uus fookus, teemad ja kõneisikud. Seda tõestas üle 40ne tasuta meediakajastuse.

Toidusõnastik

Tõelise lihasõbra jaoks on Rannarootsi valikus olemas kõik toidud. Vahepalast magustoiduni ja pearoast õhtuooteni.

InBank Null

Olid nulli otsas, kui pauk käis? Siis sinu raha lihtsalt kadus. Ära istu nulli otsas.

Visit Estonia – You Have a Good Taste

Me tahame öelda Rootsi ja Soome turistidele, et neil on hea maitse. Nagu Eesti toidul. Sõnum ja kontseptsioon, mis trigerdab mitu erinevat aistingut, teeb tarbijale komplimendi ja tekitab isu.

Ilu Peegel

Tradehouse viis 20. juubeliaasta puhul läbi muljetavaldava auhinnagala, kus tunnustati Eesti ilumaailma tegijaid.
Teaser kutse saadeti päris peeglina, mille saab ka hiljem kasutusele võtta. Kutsel on sees Tradehouse’i uue CVI kohane tekst peegelpildis: Uudishimu on alati moes! Save the date 11.11.22

MAISIC

SEB #maisic kampaania tõi brändi gen-Z sihtgrupile lähemale läbi ühiste jagatud väärtuste. Keskendusime keskkonnale, vaimsele tervisele ja võrdsusele ning kutsusime üles asju isiklikult võtma, kui need korda lähevad. Teadlik tarbimine on sisenenud pangandusse ja noor, kes hoolib maailmast ning oma rahaasjadest, saab teadlikult valida selle eest seisva panga.

Work in Estonia – 14.02

Work in Estonia eesmärk on kutsuda välistalente Eesti tehnoloogiasektorisse tööle. Kõnetasime sihtgruppi valentinipäeval nende armastuse keeles ja liitsime reaalteadused romantiliselt pehmete sõnumitega. Sündis postitus, mis tõi esile Eesti kui sihtriigi tugevused ning kutsus üles oma suhet tööriigiga parandama. Partnerit tasub hoolega valida, sest hea suhe annab elule värvi.

Jagrattal läbi Eesti

Riigi Tugiteenuste Keskuse üheks ülesandeks on Euroopa Liidu toetuste jagamine. Tegemist on noortele suunatud sotsiaalmeedia klipiga, mille eesmärk oli selgitada, kui palju projekte on saanud teoks tänu EL-i toetustele.