Viru Keskus – Loovmood

Keerulistes olukordades ja keerulistel aegadel tuleb olla loov ja loominguline. Moeseeria FIBIT on loodud toomaks inimeste teadvusesse värskete ja moodsate uue hooaja kollektsioonide saabumist moekeskusesse – Viru Keskusesse.

NURR 100

Sajanda sünnipäeva puhul sai NURRist esimene kosmoses testitud šokolaad. Saatsime NURRi kosmosereisile, millele elas kaasa üle 15000 inimese.

Coca-Cola – Zero Regrets

Autentne ja aus sotsiaalmeedia kampaania, mille peamine eesmärk on samastumine ja usaldus. Isiklikud arvamusliidrite edulood ja väärtustepõhine lähenemine.

Verekeskus – Veri Good

Tallinna Regionaalhaigla doonorkampaania sai sõnumiks “VERI GOOD”. Kampaania eesmärk oli kommunikeerida just nooremale generatsioonile headust. Headust, mis inimestes endis olemas on ning headust, mida nad saavad doonorina teistele edasi anda. Toetava ideena kasutasime sõnumeid Veri aitab, veri päästab, veri teeb head. Ole veri good!

Visit Estonia – #kaerajaaning

Eesmärgiks oli tutvustada nii Eesti kultuuri kui ka häid põhjuseid Eestisse reisimiseks, kaasates võimalikult palju osalejaid, kes tantsiks Eesti erinevates kaunites kohtades Kaera-Jaani. #kaerajaaning sai Tik-Tokis üle 1,1 miljoni vaatamise. Oli see vast äge challenge.

SEB – maisic

SEB alustas esimese Eesti pangana plastikkaartide asendamist loodussõbralike alternatiividega. Piloodina on ISIC kaart nüüd maisist. MAIS + ISIC = MAISIC

Telia – Videokiiksud

Telia videokiiksude klipp on loodud Covidi esimese laine haripunktis, mil tutvusime uudsete rutiinide ja omapäradega. Kõigega on võimalik harjuda, aga aeglane internetiühendus ei pea olema üks neist.

Telia – Inspiratsiooni keskel

Inspira on kodumaine telekanal, mis toob inspiratsiooni suurest maailmast käegakatsutavasse lähedusse ja võimaldab elada just selle kõige keskel, igapäev. Tabame momenti, kui innustav saade vallandab meis inspiratsioonipahvaka.

Viru Keskus – Laikmaa

Viru Keskus on alati toetanud ja propageerinud kultuuri ning pannud inimesi enda tegemistega kaasa mõtlema ning süvenema. Tõime kampaania raames kunstiajaloo ühe oluliseima Eesti kunstniku tänapäeva ja tähistasime sellega nii Eesti Kunstimuuseumi sajandat juubelit kui ka Viru Keskuse asukohta Ants Laikmaa tänaval.

TOHI bränding

TOHI on džinni bränd neile, kes janunevad ROHKEMA järele. Neile, kes leiavad, et pudel on alati pool täis. Neile, kes näevad võimalusi, mitte probleeme. Neile, kel on julgust minna kaugemale, mitte leppida olemasolevaga. Selles võtmes lõime julge brändi ja väljapaistva visuaalse identiteedi, mis kombineerib põhjamaist nurgelisust ja elujaatavat vormirõõmu.