Viru Keskus – erinevad reklaampampaaniad
Valik töid legendaarsele südalinna ostukeskusele. Viru Keskusele!
InBank – Null
Olid nulli otsas, kui pauk käis? Siis sinu raha lihtsalt kadus. Ära istu nulli otsas. InBanki kampaania kutsub hoiustama ja raha kasvatama.
Visit Estonia – You Have a Good Taste
Me tahame öelda Rootsi ja Soome turistidele, et neil on hea maitse. Nagu Eesti toidul. Sõnum ja kontseptsioon, mis trigerdab mitu erinevat aistingut, teeb tarbijale komplimendi ja tekitab isu.
SEB – MAISIC
SEB #maisic kampaania tõi brändi gen-Z sihtgrupile lähemale läbi ühiste jagatud väärtuste. Maisist pangakaardi kampaania keskendus keskkonnale, vaimsele tervisele ja võrdsusele ning kutsusime üles asju isiklikult võtma, kui need korda lähevad. Teadlik tarbimine on sisenenud pangandusse ja noor, kes hoolib maailmast ning oma rahaasjadest, saab teadlikult valida selle eest seisva panga.
Work in Estonia – 14.02
Work in Estonia eesmärk on kutsuda välistalente Eesti tehnoloogiasektorisse tööle. Kõnetasime sihtgruppi valentinipäeval nende armastuse keeles ja liitsime reaalteadused romantiliselt pehmete sõnumitega. Sündisid postitused, mis tõid esile Eesti kui sihtriigi tugevused ning kutsusid üles oma suhet tööriigiga parandama. Partnerit tasub hoolega valida, sest hea suhe annab elule värvi.
Work in Estonia – Just Log In
Kuidas värvata IT-talente Eestisse siis kui piirid on kinni ja terve elu on pausile pandud? Kuidas olla nähtav IT-talendile, kes igapäevaselt saab mitmeid tööpakkumisi? Läbi samastumise, siiruse ja eestlasliku eneseiroonia positsioneerisime Work in Estonia ehk Eesti tööandja brändi ümber.
Janssen – Kintsugi
Janssen soovis tänada ja innustada oma töötajaid erilise kingitusega. Karpi avades ootas ees aga üllatus – katkine kauss. Jaapanis on uskumus, et kui miski puruneb, on tal ajalugu ja see muudab selle veel ilusamaks ja unikaalsemaks. Me kõik saame olla Kintsugi ning oma elu võitlused kullaga parandada. Üheskoos saame murda depressiooni, et tükk tüki haaval, tooks killud jälle õnne.
Riigi Tugiteenuste Keskus – Jagrattal läbi Eesti
Riigi Tugiteenuste Keskuse üheks ülesandeks on Euroopa Liidu toetuste jagamine. Meie lõime noortele suunatud sotsiaalmeedia klipi, mille eesmärk oli selgitada ja tutvustada, kui palju projekte Eestis on saanud teoks tänu EL-i toetustele.
Tradehouse – Ilu Peegel
Tradehouse viis 20. juubeliaasta puhul läbi muljetavaldava auhinnagala, kus tunnustati Eesti ilumaailma tegijaid. Teaser-kutse saadeti päris peeglina, mille saab ka hiljem kasutusele võtta. Kutsel on sees Tradehouse’i uue CVI kohane tekst peegelpildis: Uudishimu on alati moes! Save the date: 11.11.2022
Viru Keskus – Üleminek sügismoele
Sügiskampaania tarbeks lõime iga Viru Keskuse sissepääsu jaoks 4 erinevat visuaali, mis vastavad just selle sissepääsu juurde viivale ülekäigurajale. Üleminek sügismoele on ainuõige just Viru Keskuses.