Telia – Suurim Julgus

Kampaania eesmärk oli kutsuda noori üles märkama ja takistama küberkiusamist. Telia “Suurim Julgus” kampaania on üles ehitatud päris inimeste lugudele, kes on küberkiusu ohvriks langenud. Teema dramatiseerimise asemel näitasime noorukeid, kes oma üllatuseks kohtusid täiesti võõra inimesega, kes on kommentaariumis nende kaitseks välja astunud.

Naiste Tugi- ja Teabekeskus – Väljapääs

Kampaania eesmärk oli luua printreklaam, mis jääb meestele märkamatuks ja tõmbab ainult naiste tähelepanu ning läbi selle sisendada julgustust ja teadmist, et abi saab otsida diskreetselt.

NURR – Eksamišoks

Enesekindel ja ainulaadne Nurr armastab üle kõige maiustamist ja mõnulemist. Lõime tema abiga eksamite ajaks pisikestele Nurri šokolaadidele uued muhedad pakendid.

Novira Capital – ApArts

ApArts liidab asukoha, ümbruskonna ja ajaloolise tausta tervikuks läbi looduslike disainielementide.
Pärnu, suvepealinn, päikesevalgus, roheline ümbruskond, taimed, lehed, puud Kunstihoone = valguse ja varju mäng me ümber.
Logo sümboliks on akna motiiv, mis kujutab sügavust, kordusi, varje, avades ennast looduse kunstiteostele.
Kunstnik on loodus, mis loob korteritest galerii, kus ei ole ühtegi püsinäitust, sest kõik maalid muutuvad mitu korda päevas. Loodus ise joonistab oma lõuendi peale iga hommik, päev, õhtu, öö midagi uut, kordumatut ja ilusat.

Tere – FIT! Visuals

FIT proteiinijogurtid said uue taaskasutatavast materjalist pakendid, mis on sama kasulikud keskkonnale, kui sportimine inimesele. Fit on fit!

Vilsandi Gin – Hüperborea

Lääne horisondile vaadeldes lookleb avar ja piiritu panoraam. Maismaa lõpuga alustab sissejuhatust veidi nihkes horisont, mille täpset kordinaati ja orientatsiooni on keeruline kinnitada. Esemetest prii kompositsioon kostitab müravaba vaatega, kus ainsaks dünaamikaks on tekstuurina võimlev mere- ja taevalainetus. Selline ainulaadne ilmutus avaldub ainult samaväärselt erakordses asukohas: Vilsandil.

Koch – NiceCream

Kochi liköörimeistrite valmistatud looduslikud kooreliköörid said Agelt värske brändingu.

Ruhnu Karu rebränding – RunBjarn

“RunBjarn” või “Ruhnu karu” on ajalooline Ruhnu puulaev, mis pakub võimalust elada tõelise meremehe ehk „merekaru“ elu just nii nagu sajand tagasi. Uus logo ühendabki need kaks külge, kasutades ankru ajaloolist meresõidu sümbolit ja kaisukaru nägu, mis on ühendatud üheks.

Tervise Arengu Instituut – Septembris ei joo

Kampaania „Septembris ei joo“ on olnud TAI korraldada juba 2017 aastast. Üldsus on sellega harjunud ning lausa ootab, et see taas tuleb. Kuidas aga ühiskonda üllatada, nii et teema oleks aktuaalne, eristuv, tähelepanu saaks ning inimesi kõnetaks? Tuli leida uus fookus ja uued kõneisikud.

Rannarootsi Lihatööstus – Toidusõnastik

Tõelise lihasõbra jaoks on Rannarootsi Lihatööstuse valikus olemas kõik toidud. Vahepalast magustoiduni ja pearoast õhtuooteni. Lõime toidusõnastiku ja illustreerisime seda isuäratavate print- ja välimeediareklaamidena.