Work in Estonia – Time Travel

Work in Estonia väärtuspakkumine oli seotud nostalgilise tundega, millest sai mitmekihilise integreeritud kampaania alus. Meelelahutuslik ja kaasahaarav sisu, mis köidab ja motiveerib üheaegselt, tekitades positiivse meeleolu. Work in Estonia kampaania “Time Travel” eesmärk oli pakkuda meelelahutust, olla huvitav ja meeldejääv oma sihtrühmale.

Tere – Kook emmele

Päev enne emadepäeva (08.05.21) ühendasid kolm brändi oma jõud. Tere, Selga ja Nurr panid oma tooted ühisele ostunimekirjale, mis oli ühtlasi ka retsept. Järve Keskuse Selveri ostukärudel ootasid hommikul ostunimekirjad. Kuna küpsisetort ei vaja tutvustamist toimis nimekiri ka retseptina. Müügi tulemused: võrreldes tavapärase laupäevaga üle 200%.

Astri Grupp – Teo tahe

Jätkusuutlik mõtlemine ja tegutsemine on teema! Astri Grupp peab oluliseks rääkida positiivsetest ja tugevatest väärtustest, kaasatusest, keskkonnast, et oma keskuste ja turgude mõtteviisi ning tegevusi avalikkusele kommunikeerida.
Taaskasutusnädala kampaania jagab jätkusuutlikku maailmavaadet ning suunab kliente mõtlema kestlikkusele ning targale tarbimisele.

Alexela Rebranding

Alexela rebränding on võtnud aastaid, et valmida ja põhjuseks on selle töö kolossaalne suurus. Me alustasime aastal 2016 vana brändi probleemide tuvastamisega. Ilmnenud puuduste kõrvaldamiseks lõime me uue graafilise maailma, uue kommunikatsioonikeele, uue toiduseeria, ning lõpuks, aastal 2018, peale mitmeid katsetusi, on valminud ka Alexela uus kontseptsioon tanklatele, mis on kogu rebrändingu kulminatsiooniks.
Uued tanklad on tõstnud Alexela konkurentide kõrval nähtavaks ja äratuntavaks brändiks. Ning rebrändingu toel on Alexela paari aastaga kasvanud Eesti suurimaks tanklaketiks.

Janssen – Murrame depressiooni

Perearstidele suunatud ajakirja, Janssenwithme.ee, reklaami keskseks ideeks on Jaapani uskumus, et kui miski puruneb, on tal ajalugu ja see muudab purunenud asja veel ilusamaks ja unikaalsemaks. Mõnikord on ka inimesel vaja purunemist, et saada enda uueks versiooniks. See on meie otsustada, kuidas terveneme. Me kõik võime olla Kintsugi ning maalida oma võitlused kullaga. Üheskoos saame murda depressiooni, et tükk tüki haaval, tooks killud jälle õnne.

Kingitud elu – Kingime aega

Vähihaigetele on iga pisemgi lisamoment väga kriitilise tähtsusega. “Kingime aega” kampaania kutsub tegema püsiannetuse, et ulatada abivajajale õlekõrs ja kinkida juurde nii väärtuslikku aega.

Telia – Jaga ja võida

Kommunikeerisime, et endale hoidmine ei ole cool. Jagamine on! Mobiilse Elu paketis saab netimahtu jagada kuni viiele kasutajale. Üks pakett, üks hind, jagades võidavad kõik.

Inspira – Inspiratsiooni keskel

Uue telekanali, Inspira, lansseerimiskampaania erilahendus oli ajendatud uue kodumaise telekanali programmist endast. Esmapilgul lihtsa ekraani taga peitus keeruline tehniline teostus. Liitreaalsus, mis reageeris vastavalt sellele, kas on päev või öö, andis jalakäijale võimaluse astuda inspiratsiooni keskele või kogeda midagi, mis tema päeva paremaks muudaks.

Lidl – Parim suvi

See-see-see see on siililegi selge, et pa-pa-pa parim suvi laulusõnad tuleb igal aastal uuesti meelde tuletada. Kampaania klipp, mida lauldi suvefestivalidel, millest tehti meeletus koguses meeme ja mille osas pöörduti abipalvega isegi politsei poole. Videot on Lidli Youtubes erinevate klippide peale kokku vaadatud üle miljoni korra. TikTokis üle 1000 erineva meemi ja paljude erinevate hashtag’ide all kokku üle kolme miljoni vaatamise.

Visit Estonia – Street view

Inimestel on ja alati jääb soov seigelda. Kui kõik reisiplaanid pandi Covidi ajal pausile, kutsusime inimesi Eestit avastama turvaliselt kodunt lahkumata, läbi Street View orienteerumismängu.