Veri Good
Elu ei saa pausile panna
Verekeskus / Põhja-Eesti Regionaalhaigla
Loovtöö / Copy / Produktsioon
Taust
Tallinna Regionaalhaigla doonorkampaania eesmärk oli populiseerida doonorlust ja kommunikeerida headust ning heategevust just nooremale generatsioonile. Headust, mis inimestes endis olemas on ning headust, mida nad saavad doonorina teistele edasi anda.
Lahendus
Selleks, et noori kõnetada, rääkisime noorte keeles ehk sotsiaalmeedia keeles.
Visuaalis kasutasime igale inimesele äratuntavat ja ikoonilist sümbolit luues otsese seose doonorlusega. Kampaania oli nähtav välimeedias ning eriti hästi toimiv digimeedias.
Pikaajalise kampaaniaaga paralleelselt oli käimas mänguline ja laialt kasutatav tugitegevus. Kommunikeerisime doonorlusega seotud tegevusi ja vajadusi kalambuuriga, mis oli seotud kampaania põhisõnumiga “VERI GOOD”.
Küsi lisa Sillelt
Projects
- Strateegia
- Loovus
- Digilahendused
- Sotsiaalmeedia
- Produktsioon