Veri Good

Elu ei saa pausile panna

Verekeskus / Tallinna Regionaalhaigla

Loovtöö / Copy / Produktsioon

Veri Good

Taust

Tallinna Regionaalhaigla doonorkampaania eesmärk oli populiseerida doonorlust ja kommunikeerida headust ning heategevust just nooremale generatsioonile. Headust, mis inimestes endis olemas on ning headust, mida nad saavad doonorina teistele edasi anda. 

Lahendus

Selleks, et noori kõnetada, rääkisime noorte keeles ehk sotsiaalmeedia keeles.

Visuaalis kasutasime igale inimesele äratuntavat ja ikoonilist sümbolit luues otsese seose doonorlusega. Kampaania oli nähtav välimeedias ning eriti hästi toimiv digimeedias. 

Pikaajalise kampaaniaaga paralleelselt oli käimas mänguline ja laialt kasutatav tugitegevus. Kommunikeerisime doonorlusega seotud tegevusi ja vajadusi kalambuuriga, mis oli seotud kampaania põhisõnumiga “VERI GOOD”.

Projects

  • Strateegia
  • Loovus
  • Digilahendused
  • Sotsiaalmeedia
  • Produktsioon