Suurim julgus

Armastusega viha vastu

Klient:

Telia

Suurim julgus

Taust

Eestis on küberkiusamist kogenud iga seitsmes laps. Kampaania eesmärk oli kutsuda noori üles märkama ja takistama küberkiusamist. Miks aga on pealtnägijatel raske sekkuda? Siin tuleb mängu üks suurim takistus - riskimine sotsiaalse staatusega. Pealtnägija ei taha ise kiusu ohvriks langeda.

Lahendus

Me tahtsime julgustada põhikooli õpilasi ja näidata, et sekkumine on täiesti normaalne asi, mida teha. Dramatiseerimise asemel näitasime noorukeid, kes oma üllatuseks kohtusid täiesti võõra inimesega, kes on kommentaariumis nende kaitseks välja astunud.

Tulemus

Kampaania sai arvukalt meediakajastust. Uuringu tulemusena ütles iga viies nooruk, et kampaania motiveeris teda jätma positiivseid ja kaitsvaid kommentaare internetis. Telia brändi mõõdik “Aitab kaasa paremale ühiskonnale” kasvas 20% võrreldes eelmise kvartaliga. Lassteabi chat’i pöördumiste arv kasvas 14%.

Projects

  • Strateegia
  • Loovus
  • Digilahendused
  • Sotsiaalmeedia
  • Produktsioon