Just Log In
Kuidas värvata IT-talente Eestisse siis kui piirid on kinni ja terve elu on pausile pandud?
Work in Estonia
Loovidee / Strateegia / Copy
Taust
Reisimine, liikumine ja elu on piiratud covid-19 tõttu. Eesti IT-sektor on pidevalt uusi talente otsimas ja miski ei tohi seda mõjutada, isegi mitte globaalne lockdown.
Pandeemia tõttu alustasime väärtuspakkumisest. Esimene oluline samm – hakata värbama IT talente Eestisse kaugtööle, mis nõuab Work in Estonia struktuurimuudatusi ning läbirääkimisi tööandjatega. Kui see sai kinnitatud, liikusime edasi väärtuspakkumise koostamise suunas.
Lahendus
Lihtne ja loomulik ümberpositsioneerimine: Work in Estonia = Work in e-Estonia. Eesti on maailma parim kodukontor. Et seda tutvustada võimalikult relevantsel ja usaldusväärsel moel oli vaja samastuda sihtgrupiga, suhelda nendega neile arusaadavas keeles, teha reklaamisisu IT-likumaks. Pingelise konteksti pärast sai valitud sõbralik ja humoorikas tonaalsus. Et kommunikatsioon oleks usaldusväärsem ja meelelahutuslikum, oli loodud karakter – Steve. Ta on IT spetsialist, kes on kolinud Eestisse tööle ja nüüd teeb tööd oma kodust Eestist. Tema abil said tutvustatud Work in Estonia programmi peamised müügiargumendid loomulikul ja sujuval moel. Kommunikatsiooni toetamiseks ning sobiva meediatausta loomiseks sai tehtud sotsiaalmeedia strateegia, mis leidis tasakaalu meelelahutusliku ja IT-huvilisele arusaadava sisu (naljad, meemid, valdkonnahuumor) ning ratsionaalse ja kasuliku sisu vahel (kandideerimisprotsess, töövõimalused, Eestis töötamise plussid ja miinused, e-riik).
Tulemus
Kampaania eesmärk oli 4 000 ja tulemus – 27 900 kandideerijat.
Võta ühendust Carriega
Projects
- Strateegia
- Loovus
- Digilahendused
- Sotsiaalmeedia
- Produktsioon