Inspira

Uue kodumaise telekanali lansseerimine

Klient:

Telia

Inspira

Taust

Inspira on uus kodumaine telekanal, mis toob inspiratsiooni ja uudse meelelahutuse suurest maailmast käegakatsutavasse lähedusse ja võimaldab elada just selle kõige keskel, igapäev. Sellest tulenevalt oli lansseerimiskampaania strateegiline eesmärk antud mõtet nii sisus kui vormis kuvada.

Lahendus

Tähtis oli tabada seda momenti, kui innustav saade vallandab meis inspiratsioonipahvaka ning seeläbi viia vaataja otse brändilubaduse keskele. Efekti saavutamiseks taasloodi teleklippides seriaalikeskkonnad. Samuti viidi ka jalakäijad inspiratsiooni keskele, kasutades bussipeatuses liitreaalsust.

Tulemus

Kolme nädalaga vaatas Inspirat pea 100 000 inimest, ületades eesmärki 198%.

Soovid rohkem teada?

Projects

  • Strateegia
  • Loovus
  • Digilahendused
  • Sotsiaalmeedia
  • Produktsioon